Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Mehlika Mahi

Fotoğraf: Taylor S Kennedy - Vancouver, Kanada

Mehlika Mahi

.

Gökyüzünde deliklerdi yıldızlar, fazlası yoktu

çeşmeler kuru, deniz karanlıktı sen gelene kadar mehlika mahi

ayın aydınlık yüzü sendin, karanlık yüzü kimbilir kim

.

Konuşanlar gitar çalanlar şarkı söyleyenler arasından

seni duydum seni duydum seni duy

.

Burada olsaydın dedik hep bir ağızdan ama ben başka türlü

şişedeki cinden diliyordum, kayan yıldızdan

buradaydın işte buradaydın bilemedim burada mıydın

.

Bir de baktım kopmuş düşüyor dileklerim dilekler dilek dil

seni tuttum seni tuttum seni tut

.

Haritaya baktım, pusulaya

yalnızca yüzün vardı, üstüne ışık düşmese de aydınlık

kendi karanlık yüzümden geliyordum

senin karanlıkta kalan yüzüne doğru

.

Karanlıkta karanlıkta karanlık karan kar

seni gördüm seni gördüm seni gör

.

Soğuk rüzgarda yanıma geldin oturdun beton yumuşaktı

seni konuştum seni dinledim seni düşündüm seni

karizma beyaz saçlarını salladı üsküdar motorundan

duvardan bir tuğla düştü aramıza

.

El salladım sana mehlika mahi, el

seni sevdim seni sevdim seni sev

.

Caner Fidaner

26/06/2006 - Posted by | Şiirler/Şairler

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

