Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Sen benim

Ohara Koson (Japon sanatçı, 1877 - 1945)

Bu sabah bir şarkıyla uyandık.

Penceremizden baktık,

karşı dalda iki kuş vardı,

kuşlardan biri ötekine şarkı söylüyordu.

Gülümsedik.

Sen bana “Ne diyor acaba?” dedin.

Ben de şarkıyı konuştuğumuz dile çevirdim.

Şöyle diyordu kuş…

Sen benim

.

Sen benim koşmalarımsın, düşmelerimsin

kanatlarımsın, arzularımsın, düşlerimsin

.

Isınmalarımsın benim, üşümelerim

gölgelerim, tereddütlerim, düşünmelerim

.

Korkularımsın sen, kaçmalarım, darılmalarım

kahkahalarım, gülmelerim, sarılmalarım

.

Yalvarmalarımsın benim, çiçeklerim, güllerim

ağlamalarım, terlemelerim, ödüllerim

.

Günahlarımsın sen, sislerimsin benim,

kokularımsın, dokunmalarımsın, seslerimsin

.

Sen sen

sen benim sen

sen benim sen her şeyimsin

.

Caner FİDANER

26/02/2012 - Posted by | Şiirler/Şairler | , ,

4 Yorum »

  1. Çok güzel bir şiir.
    Benim şiirle aram pek iyi değildir. Pek anlamam ama

    Sen sen
    sen benim sen
    sen benim sen her şeyimsin

    Kısmını çıkarırsan daha etkili olur.
    Zaten şiirden o anlaşılıyor.
    Senin ayrıca söylemene gerek yok
    Gibi geldi.

    Yorum tarafından Ali KUYUCU | 18/04/2012 | Cevapla

    • sağol hocam çok teşekkürler, hem güzel sözlerin hem önerin için… 8-)) Caner

      Yorum tarafından canerfidaner | 18/04/2012 | Cevapla

  2. Dear Caner,
    I can only say ” You are a great poet ” and thank you for sharing this meaningful and touching poem of yours with us. Best wishes.

    Yorum tarafından Leyla Gül Eroğlu | 19/04/2012 | Cevapla

    • Ms. Eroglu, thanks a lot for your nice words, you really made me so shy… I can’t claim that I’m a poet, it’s a big load for me; I am a very fond of words, that’s all… 😎

      Yorum tarafından canerfidaner | 20/04/2012 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

