Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Dalgakıran ve Martı

.

Kara mı sayılmalı, deniz mi dalgakıran?

Ya üzerindeki yol, şu anda yürüdüğüm?

Her adım bir ürperti, içimi kıvrandıran

Sağımda dingin sular, solum mavi kördüğüm

.

Peşimsıra geliyor uzun bacaklı martı

Balıktır ona suda kıpraşan her karaltı

.

Yol bitti kaldım iki dünyanın ortasında

Duvar değil sanki bir sınırın üstündeyim

Önde sakin tekneler, fırtına arkasında

Ne dipte ne havada, suyun tam yüzündeyim

.

En uçtaki fenerin dibine çöküyorum

Konuşmadan martıya içimi döküyorum

.

Yanım yörem hep mavi yukarıda mavi renk

Bir dilim toprak beni yeryüzüne bağlıyor

İşte ufuk çizgisi, sonsuz geleceğe denk

Dün bitti, yarın orda, günüm bende ağlıyor

.

Ya bıktı ya sıkıldı hüzünlü sözlerimden

Martı birden uçuyor, kaçıyor gözlerimden

.

Caner Fidaner

28/06/2012 - Posted by | Şiirler/Şairler | ,

6 Yorum »

  1. Harikaydı, teşekkürler

    Yorum tarafından metin | 28/06/2012 | Cevapla

    • Ben teşekkür ederim ilgi ve takdirinize. Caner

      Yorum tarafından canerfidaner | 29/06/2012 | Cevapla

  2. cok guzel

    Yorum tarafından cigdem | 29/06/2012 | Cevapla

  3. Biraz Sait Faik havası hissettim, tebrikler
    kobaner

    Yorum tarafından mehmet kobaner | 29/06/2012 | Cevapla

    • Böyle isimleri hatırlatmaya başladıysam… yaşadık yani! sağol arkadaşım… 😎

      Yorum tarafından canerfidaner | 29/06/2012 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

