Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Aşk şiiri

Open spiral notebook with pen on wooden table.En yoğun aşk şiirleri yarışmasına katılmaya karar verdiğimde başımdan (ikisi platonik, beşi çok şiddetli olmak üzere) on iki aşk geçmiş, her seferinde sayfalarca şiir yazdıktan sonra artık şair olduğuma inanmaya başlamıştım. En yoğun aşk şiirini kaleme alabilmek için sayısız taslak hazırlayıp hepsini sildim ve sonunda nokta işaretinden ibaret bir şiirle yarışmaya katıldım. Kazanacağımdan emindim, fakat ancak dördüncü olabildim. Üçüncü olan şiir bir virgül işaretiydi, ikinciliği ünlem işareti aldı. Birinciliği ise soru işaretine verdiler.

.

Meraklısına not: Bu öykü Kalem Kutusu (2014) adlı kitabımda yer almıştır.

27/10/2013 - Posted by | Öyküler, Mikroöyküler | ,

2 Yorum »

  1. Çok yoğun bir anlatım.. Ama ödül kararları bence yanlış.. Çünkü eğer “yoğun” şiir aranıyorsa, birincilik için “nokta” daha uygun olurdu. Ya da hem “yoğun” hem de “geniş” şiir aranıyorsa “sonsuz” işareti daha uygun gibi..

    Yorum tarafından bil | 27/10/2013 | Cevapla

  2. Jüri üyelerinden daha adil okurlarım olması ne güzel, eminim bu yorum öykünün kahramanını da memnun etmiştir. Teşekkürler. 😉

    Yorum tarafından canerfidaner | 27/10/2013 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

