Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Bir mikroöykü: Kayıtlar

KliplerKayıtları dizdim sıraya, yeniden izlemeye başladım. Görüntüler, sesler. Sağ omuzumun üzerinden o da bakıyordu ekrana, nefesini hissediyordum. Deste deste banknotlar, ayakkabı kutuları, villalar, para havuzları, sansür emirleri, kaçırılan milyon dolarlar… “Vay be” dedi, “Demek bunlar için sokaklar içinde vurdular beni?” Cevap vereyim diye başımı çevirdim, gitmişti. Görebilseydim gülümseyen yüzünü, “Öyleymiş Ali İsmail,” diyecektim, “öyleymiş”. 

Caner Fidaner

05/02/2014 - Posted by | Öyküler, Mikroöyküler

7 Yorum »

  1. dokunaklı…..

    ________________________________

    Yorum tarafından nurhan akol | 05/02/2014 | Cevapla

  2. 😦 Güzel…

    Yorum tarafından Selçuk Aytimur | 05/02/2014 | Cevapla

  3. Reblogged this on Yaşadığımız Günler and commented:
    Klipler…

    Yorum tarafından Selçuk Aytimur | 05/02/2014 | Cevapla

  4. Çok güzel…

    Yorum tarafından oguzgem | 08/02/2014 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

