Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Böyle Bir Korku

Şair Usta’ya derin saygılarımla

.

TinSoldiersne devletler sevdim zaten yoktular

mızrak tutarlardı bayrağıyla bir

karşıdan baksam sanki askerdiler

olmasalar ürkerim gözlerim ağlar

ne devletler sevdim zaten yoktular

böyle bir korku görülmemiştir

.

hayır sanmayın ki unutuldular

karabasanlarımda korurlar beni

gerçek değildiler birer umuttular

eski bir katliam belki bir savaş

ne devletler sevdim zaten yoktular

böyle bir korku görülmemiştir

.

kabûs gördüğümde ellerimden tuttular

kılıç şakırtıları içimi ürpertir

merdivendeydi sanki kurşun askerler

nereye kayboldular şimdi kimbilir

ne devletler sevdim zaten yoktular

böyle bir korku görülmemiştir

.

Caner Fidaner

.

Meraklısına Notlar:

(1) Murat Belge’nin konuyla ilgili yazısı için burayı, Nihal Atsız’ın görüşü için ise burayı tıklayınız.

(2) Şiirin “aslı” için burayı tıklayınız.

14/01/2015 - Posted by | Şiirler/Şairler | ,

2 Yorum »

  1. Caner, harika olmuş, tebrikler! Özellikle nakarata bayıldım! Besteleyecek birini bulamaz mısın, şarkı olsa…

    Yorum tarafından onur | 14/01/2015 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

