Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

Homeros’un Kayası

daskalo-petraDaskalopetra’dayım, yani “Hocanın kayası”nda. Homeros Sakız’dayken derslerini burada verirmiş, kucağında liriyle.

Ben onu görüyorum, o beni göremiyor. Ama belli ki hissediyor.

Kilo vermişsin.

Gelecek sefere daha da vermiş olacağım. Sana ilk gelişimden bu yana kalemim bayağı açıldı, sağ ol. Fakat yakında başka yazar adayları da burayı keşfedecek, birçok ziyaretçin olacak. Hepsine aynı cömertliği gösterirsen yandık.

Başını iki yana sallıyor, kıskanç olma, öteki hocalarını da unutma.

Ya okurlar?

Boş ver onları, peşlerine düşme; iyi bir şey yazarsan seni bulurlar.

Ustam bana bir şey ver, yanımda götüreyim. Uğurum olsun. 

Verdim ya.

Sonra omuzumu tıpışlıyor, bak aşağıda bir kafe var, git denize karşı soğuk bir şey iç de kendine gel.

İçiyorum. Uzaktan Ildırı kıyılarını seyrederken kendime geliyorum.

.

Caner Fidaner

13/06/2015 - Posted by | Çok kısa öyküler | , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

