Caner Fidaner'den

Dillerin ayırdığını, sözcükler birleştirir

önce balık oldum sonra kelebek

OnceBalikOldum

Fotoğraf: Nilüfer Demir (DHA)

.

kıyıya vurmuşum yüzükoyun

o yeşil bukleler saç değil yosun

parlıyor galiba yanağım

belli ki denizin tuzundan

kulağımın memesi yarım

bir yengeç kopardı ucundan 

gözlerim mi kapalı evet

iyi ki açık değil diyeyim de

gerisini anlarsın elbet

.

şu kısacık hayatımda

sıcakta yürümek düştü payıma

yoruldum susadım acıktım

nasıl da gülecektim

bir külah dondurma yiyebilseydim

önce balık oldum sonra kelebek

oyuncak nedir öğrenecektim elbet

çocukluk yaşıma gelebilseydim

.

Caner Fidaner

02/09/2015 - Posted by | Şiirler/Şairler |

3 Yorum »

  1. vicdanlarımız sızım sızım.. nasıl duracak bu kıyım.. tüm dünyada.. hareket eden herşeye kıyılıyor. denizdeki balığa, havadaki kuşa kelebeğe, ormandaki canlılara, yeşile..
    insanoğlu dünyayı ve kendini bitirmeye doğru hızla yol alıyor
    iklimi değiştirdi bile. doğanın işine burnunu soktu..
    çözüm de gökten zembille inmeyecek ama ne zaman, nasıl?

    Yorum tarafından Cemile Özçam Yalabık | 03/09/2015 | Cevapla

    • Sorular artıyor, soranlar da. Belki de “iyi haber” budur?

      Yorum tarafından canerfidaner | 03/09/2015 | Cevapla

  2. Reblogged this on gigibmt.

    Yorum tarafından gigibmt1 | 03/09/2015 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

